close
 

我要破戒啦~~

我之前全部都係星期一同埋星期五先至打日記既~~

岩岩上完漫畫班,勁happy~

果個呀sir都唔理我地既~~

我地成堂都係到玩~~

又玩誠實與大膽,啤牌....

星期五係最後一堂la~~

我聽日要表演啦~

我好緊張呀~~

岩岩睇左moly既日記,有感而發~

突然間想打日記,就打lu~

睇到moly寫我地,真係好開心~

 

每次跳之前..都要求>比時間佢地笑完先””...=v=

跳完..擺個勁型~ge ending pose

hold左3秒...

跟住就散哂&大爆笑”!!!!
次次都係ga wor!都唔知你地有乜咁好笑~~ha!!

見到佢地好難冇精神呢...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

麗城ge babies”:

辛苦你地啦今日!!
我覺得你地跳得好好呀!!!


比心機~~!!

拍子捉準d

>記step,唔好望人..

>表情!!>>FEEL~!


最緊要...
enjoy the music!!!


  

<Black & White>
GOOD SHOW~!!!!!!!!!

但係我想話被moly聽~

我地真係唔知道點解禁好笑lo~~

嘻~

另外...我亦都想講被佢知~

我地唔係...baby~~

black & white

best show~~!!!

加油呀~~~~

moly:

我會努力架啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ah tunG 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()