close

今日gathering?

總之就係到6d班友聚會啦

唱k-龍記-糖水

其實見番d fd都幾開心

就算吾係自己個班既同學。

呢一班同學都係我初中既同學黎ga

。-。

吾知點解總會好中意bu。

覺得佢會樣樣都拿捏得好好有分寸

樣樣都好好甘

~_~所以先至會有好多野都好想學佢

又吾係話提子佢,只係覺得好好。我都好想要改到甘好。

um。

我都吾知咩心態黎haha

因為覺得自己樣樣都不足吧。

:|

要學下收斂一下啊

其實我都好多謝佢地話我因為起碼我識收斂下改下。

如果吾熟佢地先至吾會甘話我呢^^

加油:D

arrow
arrow
    全站熱搜

    ah tunG 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()